Vid beställning träffas avtal om köp när du väljer att bekräfta ditt köp i kassan. En automatiserad orderbekräftelse kommer då att skickas till din registrerade mailadress. Beställda produkter förblir Lilla Storks egendom till dess de till fullo är betalda.

Din order kommer att skickas från vårt lager eller våra samarbetspartners lager. Ändringar och tillägg måste göras innan din order behandlas och skickas från oss. Om du upptäcker eventuella felaktigheter på din order är det därför viktigt att du omgående kontaktar oss för att om möjligt ändra din order.

Vid uppenbara felaktigheter (t.ex. fel pris, tryckfel m.m.) förbehåller vi oss rätten att korrigera felet i efterhand. Om du inte är nöjd med vår korrigering har du självfallet rätt att avboka din order. Vi förbehåller oss också rätten att inte genomföra en beställning i de fall varan är slut i lager, om maxantal per kund överskridits eller vid tekniska fel.

Vi ingår endast avtal med myndig person, alternativt omyndig med målsmans medgivande samt med juridisk person.

Det är ditt ansvar som kund att lämna korrekta adressuppgifter samt mobilnummer för sms-avisering.

Tänk på att din försändelse endast ligger kvar i två veckor hos ditt ombud, innan det returneras. Du står själv för kostnaden om du önskar att vi skickar om ditt paket. Kontakta oss inom denna tid du inte mottagit din vara inom 8 dagar efter det att ditt orderkvitto mailats till dig.

För internationella beställningar tillkommer extra frakt, och eventuellt tull, skatt och övriga avgifter.

Leveranstiden för internationella beställningar kan variera.

Vissa varor, såsom hygienartiklar, presentkort, nappar, dinappar, nappflaskor och varor från vår 2:a sortering har ingen bytes/returrätt.